„Hoysinners”: akcja ewangelizacyjna w Częstochowie
W Alejach Najświętszej Maryi Panny oraz przed szkołami w Częstochowie 31 października odbędzie się akcja ewangelizacyjna „Holysinners - Święci grzesznicy” zorganizowana przez Zespół ds. Nowej Ewangelizacji Archidiecezji Częstochowskiej.
Na naklejkach będzie umieszczony również adres strony internetowej, na którą wszyscy chętni będą mogli zamieszczać swoje świadectwa.
Wszystkich, którzy chcą wziąć udział w akcji rozdawania naklejek organizatorzy zapraszają w piątek 31 października o godz. 14.30 do Domu. Św. Kaspra Misjonarzy Krwi Chrystusa przy ul. Mąkoszy 1. Stamtąd uczestnicy akcji udadzą się w mniejszych grupach w wyznaczone rejony z naklejkami.
W czwartek 10 grudnia 2015 Bolesławiec odwiedził ks. Jakub Bartczak z Wrocławia, który znany jest jako kompozytor hip hopowych utworów religijnych dla młodzieży. Ks. Kuba spotkał się z młodzieżą Zespołu Szkół Budowlanych i młodzieżą Gimnazjum Samorządowego nr 2.
Na wstępie koncertu w gościnnych progach Gimnazjum Samorządowego nr 2 w Bolesławcu przywitał ks. Jakuba Bartczaka oraz towarzyszące mu osoby ks. Andrzej Jarosiewicz, rektor bolesławieckiej Bazyliki Maryjnej.
Ks. Andrzej podkreślił, że to spotkanie wpisuje się w kończące się XIX Bolesławieckie Dni Kultury Chrześcijańskiej. Ta szczególna forma spotkania z muzyką, śpiewem, świadectwem jest ważnym sposobem kształtowania duchowego bogactwa w życiu każdego człowieka, przede wszystkim człowieka młodego. Koncerty młodzieżowe w ramach Dni Kultury Chrześcijańskiej są pewnym eksperymentem, aby dotrzeć z nowoczesnym przekazem muzycznym do młodego pokolenia oraz, aby sami młodzi ludzie odkryli bogactwo nowoczesnych form muzycznych, które wypływa z chrześcijańskich inspiracji.
- Knajpy w Zielonej Górze jawnie kpią z wartości katolickich i jeszcze się z tym nie kryją, chwaląc się w mediach społecznościowych - zaalarmowała nas zaniepokojona czytelniczka Aleksandra. Jak się okazuje, problem nie dotyczy tylko jednego miasta i wyłącznie jednej gałęzi "biznesu".
W kulturze obrazkowej, "dobra fota" - jak mawia młodzież - to więcej niż tysiąc słów. A już konkretny fotomontaż tego, co znane i rozpoznawalne z produktem, który tak zwani biznesmeni chcą wypromować, może przynieść upragnione lajki, sławę, a przede wszystkim kasę. Dla zdobycia tej ostatniej wielu przedsiębiorców ucieka się coraz częściej do łączenia tego, co dla jednych jest sensem życia, z tym co dla innych jest tylko monetyzacją i chęcią zysku za wszelką cenę. Także cenę uczuć religijnych innych.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.