Reklama

Gospodarka

Spotkanie premiera z przedsiębiorcami z Family Business Network

Dzisiaj wziąłem udział w kolejnym wirtualnym spotkaniu z przedsiębiorcami. Miałem przyjemność spotkać się z przedstawicielami firm rodzinnych, skupionych w Family Business Network.

Rodzinność przedsiębiorstw jest ogromną wartością również dla nas. Dlatego też 2 lata temu przyjęliśmy rozwiązania o zarządzie sukcesyjnym, które niwelują niepewność ciągłości działania najmniejszych firm familijnych.

Gościłem na cotygodniowym spotkaniu FBN w Polsce podczas którego przedsiębiorcy omawiają bieżące tematy, dzielą się doświadczeniem i wsparciem. Mieliśmy okazję porozmawiać m.in. o obecnej sytuacji przedsiębiorców, pojawiających się problemach i planach na przyszłość.

Reklama

Rok 2020 wiele polskich firm zapamięta jako jeden z najczarniejszych. Ale rok 2021 może być rokiem gospodarczej odnowy. Firmy rodzinne dla strony publicznej są ogromną wartością. Dzięki nim polska gospodarka rozwijała się tak dynamicznie – również dzięki nim szybko wrócimy na ścieżkę wzrostu. Będzie to także możliwe dzięki odpowiedniej reakcji rządu.

Na wiosnę polska Tarcza Antykryzysowa była jedną z najszybciej ogłoszonych i największych w relacji PKB w całej Europie. Kolejne wydanie Tarczy Finansowej Polski Fundusz Rozwoju jest równie ambitne i ma ten sam strategiczny cel: ochrona pracowników i pracodawców.

Mam nadzieję, że już za kilka miesięcy będziemy mogli spotkać się na żywo, bez maseczek i porozmawiać o tym jak stworzyć jeszcze lepsze warunki i przyjazne otoczenie dla rozwoju polskich przedsiębiorstw – również dla kolejnych pokoleń naszych firm rodzinnych.

2020-12-06 21:05

Ocena: +1 -2

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Przedsiębiorcy pielgrzymowali do Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach

[ TEMATY ]

pielgrzymka

Łagiewniki

sanktuarium

przedsiębiorca

Magda i Mirek Osip-Pokrywka

Ok. 250 osób uczestniczyło w dniach 1-2 grudnia w XV Pielgrzymce Przedsiębiorców i Pracodawców do Sanktuarium Miłosierdzia Bożego w Łagiewnikach. Spotkanie zorganizowane zostało przez duszpasterstwo "Talent". W trakcie wydarzenia uczestnicy rozmawiali o tym co znaczy być katolickim przedsiębiorcą, jak prowadzić biznes zgodnie z wartościami i łączyć życie wiarą z biznesem.

Słowo do uczestników pielgrzymki skierował m. in. Tom Peterson, amerykański biznesmen, twórca ewangelizacyjnej kampanii "Katolicy powróćcie do domu", zachęcającej niepraktykujących do powrotu do wspólnoty Kościoła. Mówca zachęcał polskich przedsiębiorców, aby we współczesnym świecie byli liderami nowej ewangelizacji. Jego zdaniem katolicy muszą być pełni pasji, a ich heroizm powinien przejawiać się w zapraszania innych do wspólnoty Kościoła. - Gdy ktoś pyta “co słychać?” mieć odwagę powiedzieć “Bóg mi błogosławi”. Gdy ktoś mówi o problemach – zaproponować modlitwę za niego. Temu, kto mówi, że nie chodzi do kościoła – powiedzieć “brakuje nam ciebie”. W ten sposób zmieniamy świat – powiedział.

CZYTAJ DALEJ

Reklama w Tygodniku Katolickim „NIEDZIELA”

Karol Porwich/Niedziela

„Niedziela” to:

• ogólnopolski tygodnik katolicki, istniejący na rynku od 1926 roku

• informacje o życiu Kościoła w Polsce i na świecie, o sprawach społecznych, rodzinnych, gospodarczych i kulturalnych

• obecność w polskich parafiach w kraju i poza granicami (Włochy, USA, Kanada, Niemcy, Wielka Brytania), w sieciach kolporterskich i na Poczcie Polskiej

• szczególna obecność w 19 diecezjach w Polsce, w których ukazują się edycje diecezjalne: warszawska, krakowska, częstochowska, wrocławska, sosnowiecka, podlaska, bielska, świdnicka, szczecińska, toruńska, zamojska, przemyska, legnicka, zielonogórska, rzeszowska, sandomierska, łódzka, kielecka, lubelska

• 68 stron ogólnopolskich i 8 diecezjalnych

• portal www.niedziela.pl

• księgarnia (www.ksiegarnia.niedziela.pl) – ponad 350 publikacji książkowych

• studio radiowe Niedziela FM oraz telewizyjne Niedziela TV z możliwością przygotowania materiałów w jakości HD, własny kanał na YouTube, materiały na portalu www.niedziela.pl, zamówienia realizowane dla TV Trwam, TVP i lokalnej telewizji

• jest obecna w internecie, w rozgłośniach radiowych, w niektórych telewizjach regionalnych

Reklama w naszym Tygodniku jest potwierdzeniem wiarygodności firmy - do tego przyzwyczailiśmy naszych Czytelników.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na zlecenie "Niedzieli" przez Instytut Statystyki Kościoła Katolickiego pozwoliły ustalić profil Czytelników "Niedzieli":

• wiek - 28 - 65 lat

• wykształcenie - wyższe i średnie

• kobiety i mężczyźni w proporcjach 48% do 52%

• mieszkańcy dużych i średnich miast oraz wsi
Kolportaż - 60% parafie, 40% Poczta Polska, KOLPORTER i inne firmy kolporterskie;

Nakład: zmienny od 85 tys. do 115 tys. w zależności od okoliczności

Kontakt
Zamówienie reklamy lub ogłoszenia można przesłać:

Reklama
   Krzysztof Walaszczyk
   Dział Marketingu Tygodnika Katolickiego "Niedziela"
   tel. (34) 369 43 49, 603 701 615
   marketing@niedziela.pl

Ogłoszenia
   Barbara Kozyra
   tel. (34) 369 43 65
   tel. na centralę: (34) 365 19 17 w. 365
   ogloszenia@niedziela.pl

drogą pocztową pod adresem:
   Redakcja Tygodnika Katolickiego "Niedziela"
   ul. 3 Maja 12, 42-200 Częstochowa


CZYTAJ DALEJ

Święcenia diakonatu 2021

2021-06-13 19:10

[ TEMATY ]

Toruń

diakon

święcenia diakonatu

Ewa Melerska

- Zostać diakonem i w przyszłości kapłanem oznacza troszczyć się o to, aby pomóc Jezusowi, by Słowo Boże, zasiane w sercach młodych ludzi, było właściwie odczytywane – mówił bp Józef Szamocki podczas święceń diakonatu w toruńskiej katedrze.

Święcenia diakonatu odbyły się 13 czerwca. Bp Szamocki udzielił ich 6 alumnom Wyższego Seminarium Duchownego.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Redaktor Naczelna Tygodnika Katolickiego „Niedziela” wyznaczyła w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję